سرور

فروش سرور اچ پی

فروش سرور اچ پی

سرور HP یکی از پرفروش ترین محصولات معتبرترین برند تولید کننده سخت‌افزار در تمام دنیا به شمار می‌رود. گروه فنی و مهندسی وی سنتر با ارایه مدل‌های به روز و متنوع از تجهیزات HP با قیمتی مناسب در ایران، آماده فروش و خدمات به تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های محترم است. لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید سرور HP با ما در تماس باشید.

گارانتی رسمی مورد تائید اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

  • مشخصات فنی تمامی قطعات استفاده شده در سرور مطابق با استاندارد سرور HP، در پیش فاکتور به صورت کامل ذکر می گردد و پس از تایید نیز مطابق آن آماده سازی و تحویل می گردد. برای مثال 256GB حافظه جهت نصب در سرور می توانید از ترکیب چندین مدل رم با مارک ها و ظرفیت های مختلف و حتی مشخصات فنی مختلف ارائه گردد، که تاثیر مستقیم در کارایی دستگاه و نهایتا قیمت سرور خواهد داشت.
  • سرورهای تحویل داده شده از طرف ما پلمپ نبوده و تغییر در سخت افزار و کانفیگ تحویل داده شده مطابق استاندارد سازنده مجاز می باشد. و باعث ابطال گارانتی نمی گردد. بنابراین مشتری می تواند پس از خرید دستگاه و تحویل گرفتن آن نیز تمامی قطعات را بررسی نماید.
  • سرور HP به دلیل استفاده از بهترین قطعات و فناوری روز دنیا، بهینه و سفارشی شده و کامل‌ترین سازگاری فنی را در کنار یکدیگر دارند. از این رو، بالاترین پایداری و عملکردی فوق العاده را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. کارشناسان فروش این مجموعه با دانش فنی مناسب آماده بهترین پیشنهادات و مشاوره های فنی حرفه ای می باشند. برای مثال استفاده از قطعات کامپیوتری قیمت پایین مانند هادهای SSD لپ تاپی بر روی سرور اشتباه رایجی است که متاسفانه انجام می شود.
  • استفاده از قطعات غیر اصلی، برندهای متفرقه و یا قطعات کارکرده که عمر مفید آن ها به پایان رسیده تنها جهت پایین آوردن قیمت، در نهایت منجر به عدم کارایی مناسب و ریست شدن مکرر سرورها و در نهایت از بین رفتن اطلاعات خواهد بود.
  • گروه فنی و مهندسی وی سنتر با ارایه سرورهای برند HP و با گارانتی رسمی تعویض آماده خدمت‌رسانی است. جهت دریافت قیمت تجهیزات HP می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس: ۸۸۸۸۴۲۶۸